Ny familjemedlem!

Dags att blogga igen?
 
Så är hon äntligen här! Vår älskade Denise anlände till vårt hem idag kl.19.30. Hon var ordentligt trött efter att ha varit hos veterinären och blivit besiktad, samt fått sin valpspruta.UA utan anmärkningar fick hon, så det var ju kanon! 5 min. senare ville hon upp och leka lite, så jag och Christopher bestämde oss för att gå en liten tur med henne så hon fick göra ordentligt ifrån sig. Lite koppelträning på köpet blev det också. Måste säga att hon sköter sig jätte fint i kopplet för att vara första gången hon promenerar i det.
 
 
Hon fick ett varmt välkomnande av våra grannar som tyckte att hon var helt bedårande. Kan inte säga att jag inte håller med dem om det! Hon är så sjukt söt så det finns inte. Känner redan nu att hon kommer bli en liten bortskämd madam detta!
 
 
 
I morgon får hon följa med mig till jobbet och träffa min arbetskollega Inger. Så när arbetsdagen är över kommer jag att få hem en ännu tröttare hund hem kan jag garantera. Tur att jag har långledigt sen till midsommar (förhoppningsvis). Känner på mig att det kommer bli lite tufft de första veckorna fram över. Trots det så älskar jag verkligen att ha hund igen! Livet kunde inte vara bättre just nu.
 
 
 Nu säger jag god natt. Mamma säger att vi ska upp tidigt för att åka och jobba. Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0