Fortsatt på hundhusprojektet

När jag var yngre så uppskattade jag inte lika mycket gårdsarbete som jag gör idag (det är ju svin-roligt!). Ännu roligare är det när man kan se att det blir STORA förändringar. När det är så grönt och soligt ute är det självfallet en bidragande faktor till motivationen det med.

Vi har idag jämnat ut ordentligt precis framför den gamla delen av hundhuset. Samt krattat och lagt en grusgång. Ska se till att det blir gräsfrön sått på jorden, så att det blir grönt och fint där en vacker dag. Fick dessutom det sista lasset med grus till högersidans rastgårdar, som vi också har sett till att jämna ut. De massorna som blev borttaget från framsidan har vi sett till att få utanför rastgårdarna. Så att det blir lite stadigare åt stockarna vi har lagt dit. Massorna ska även bli en liten gång på långsidan utanför rastgårdarna. Ev. att vi gör ytterligare en grusgång där eller lägger stenplattor.

Flera steg närmare min lilla dröm! Helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser jättefint ut :)

2012-05-17 @ 08:01:59
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com
Postat av: Martina Höglund

Tack så mycket Hanna! :)

2012-05-17 @ 08:30:44
URL: http://martinahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0