Nedräkning inför SSM utställningen 2012

Jepp, nu laddar jag inför nästa helg! Vi har inga egna hundar med i år, men min käre kusin ställer sin lilla Unixu's Gina i 12-18 mån. tikar och som jag ska hjälpa att visa i ringen. Så har jag även två hundar att visa i bruksklass tikar och 12-18mån. hanar. Känns skönt att få lite och göra ändå. Är lite rädd för att min allra käraste kille ska tycka det blir lite tråkigt in i mellan när jag inte är med honom, men jag hoppas på att det finns några snälla själar som kan underhålla honom lite medans jag är borta. Han är ju lite hundrädd men följer ändå med till detta stora hundarrangemang! Sjukt modigt och han är så snäll som stöttar mig så mycket med mitt hundintresse trots sin rädsla för hundar. Helt fantastiskt tycker jag! Det han borde vara mest rädd för är nog självaste hundfolket.. haha! 
 
 
 
Nu i helgen är det norska segrarutställningen som drar i gång. Hade tänkt åka med dit men som vanligt så är det svårt att hitta någon som kan passa hundarna. Så jag fick bli hemma i år igen. Tur att jag har min fina kille som kommer och hjälper mig. Tänkte att vi skulle mysa till det ordentligt! 



Kommentarer
Postat av: AC

Lycka till på SSM!

Svar: Tackar! :)
Martina Höglund

2012-07-28 @ 11:27:46
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0