Nya planer

Om det inte vore för att vi går mot ljusare tider, så hade dagarna efter händelsen sett lite annorlundare ut. Så THANK GOD för våren och de få vänner man har! Jag har ju så mycket att se fram i mot även om Ego inte finns med i bilden. Förra veckan var jag hos min kusin och allra bästa vän i Kil. Inte för att vi gjorde så mycket vettigt men att komma hemifrån var verkligen så SKÖNT! Vi var även till Halmstad i lördags för att ställa hennes nya lilla vovve. Fick träffa alla sköna hundmänniskor och kika på alla fina schäfrar som påminnde mig om varför jag föll för denna sport och hundras. Haha.. jag vet nog vilka som skrattar efter att detta nu blev sagt!

Just nu har jag bara en sak att säga.. Maj månad! Ja jag hade också tänkt att bli sådär jobbigt hemlighetsfull och inte säga så mycket mer om det. Går allt bra, så har jag något att verkligen se fram i mot här framöver. En tur till Norge ska det snart bli också. Nej nu är det bäst att jag inte säger så mycket mer! :-)

Glad påsk på er alla!


Thereses Unixu's Gina och jag på Halmstad utställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0