Another weekend passes by.

Så var det söndag igen, dagarna går lite för fort numera, och jag har ju så mycket jag ska hinna med innan jag åker igen.

Igår var vi i varje fall till Sk Solstas årsmöte efter att jag och Gabbe hade nyktrat till. Vi fick till en bra ny styrelse och genomfördes ganska så smärtfritt måste jag säga! Kan endast tillägga en sak, och det är att jag inte har någon särskilt stor försåelse för människor som är med i en hundförening för att endast skapa bråk och intriger. Tänk om man kunde lägga ned all sin tid på att träna hund istället, vilken bättre (hund)värld vi genast skulle leva i. Skämt åsido, men ganska så sant!

Vi, Höglundklanen, var en utav dem (som lägger ned tiden på att träna hund) som åkte till ridhuset i Böj igen idag, och hade som bonus att få en massa extra tid för att träna, och 4 trevliga klubbkamrater till sällskap. Härligt! Bra gick det också, men börjar bli en aningen nervös nu när "bossen" (och hans morsa) kommer till helgen, och ska granska och ge utlåtande om min och Carlas träning.
Hold those fingers crossed you guys and wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0