Ny kamera väska och utbildning

Så har jag äntligen fått min kameraväska! Jag letade runt bland många snygga väskor, men alla låg nästan över 1000-lappen. Tillslut hittade jag en blogg som hänvisade till en jättesnygg väska och som kostade 299:-. 
 
 
Den 15-16 Mars ska jag iväg på utbildning som exteriörbeskrivare. Känns väldigt nervöst, men samtidigt väldigt roligt att komma igång med en del av min dröm. Eftersom min pappa är schäferdomare och en väldigt omtyckt sådan, så har man lite press från min sida. Det gäller att jag sätter mig och pluggar på ordentligt om schäferrasen och försöker lära mig protokollet man använder sig av i bedömningen. Nervigt men sjukt roligt!
 

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hej, Martina.

Låter som en oerhört kul utbildning! Är det Cs som föreslår deltagare till exteriörbeskrivarutbildningen, eller hur fungerar det?

Svar: Hej!
Ja det stämmer, Cs har föreslagit mig till utbildningen. På sbk's hemsida kan man läsa om vad som krävs också för att vara med på utbildningen.
Martina Höglund

2014-02-21 @ 12:20:00
URL: http://hundtastiskt.wordpress.com
Postat av: Linda

Grattis! :D

2014-02-24 @ 19:24:24
URL: http://overcrosskennel.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0