Nedförsbacke

Senaste veckan har inte varit särskilt bra vad gäller varken lydnaden eller skyddet med Carla.. Vi har haft de här turena ett par gånger förut, men jag har på ett eller annat sätt lyckats hittat glöden i henne tillbaka. Just nu känns det en aningen hopplöst, men jag tänker inte ge mig! Idag blir det därför vila vad gäller träningen (då jag brukar träna ett par enkla minuter varje dag med henne), har istället gått en lång tur med henne idag bara och kastat lite boll, och låter henne få bara vara hund idag. Samtidigt måste jag försöka hitta en lösning väldigt snart! Så fort jag har fått rensat mitt huvud som just nu är sprängfylld med en massa tankar angående nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0