Home alone

Har suttit hemma hela dagen, inte så ovanligt, men idag har jag fått tagit hand om alla hundarna under dagen medans mina föräldrar åkte på CS mötet. Ska bli intressant och höra hur det gick sen.

I vilket fall som helst så kom Ronja hit och fikade med mig. Vi träffas så lite och det var verkligen skönt att få sitta och snacka lite skit! Vi kom fram till att vi skulle försöka och ses igen innan jag tar mitt pick och pack till Danmark i ca 2 månader. Har också kommit fram till att jag tänker bo i Sverige ett bra tag fram över. Jag har lite planer på gång och känner att jag behöver vara i Sverige för att få dem uppfyllda. Även om jag så länge har planerat att bo i Danmark så känns det inte riktigt bra att göra det ännu. Danmark försvinner ju ingenstans och det kan vara skönt att få ha ett ställe att semestra till lite då och då. Vem vet vad som händer i framtiden? Men som det ser ut just nu blir jag kvar i Sverige.

Efter att Ronja besökte mig så kom fler storfrämmande, syrran och hennes kompis Niklas kom hit på en snabbvisit.
Fan. Missade "Kick Ass" på TV1000 såg jag nu.. "Pineapple Express" skulle sändas på TV3 kl. 22.00 så då finns det något att kolla på denna lördagkväll i alla fall.

Ha en fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 07:25:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0