Late update

Hej hej!

Jo då jag lever fortfarande. Befinner mig just nu i Sverige igen och kommer som sagt att bosätta mig här ett tag framöver, tills jag kommer på vad jag vill med livet. Bor i ett litet torp bredvid "de gamla" som jag är i gång med att fixa i ordning en del, så man känner sig lite hemmastadd. Söker efter jobb också (någon som känner till något som skulle passa för mig får väldigt gärna höra av sig!), och ska försöka att en gång för alla att ta det efterlängtade körkortet!
Carla och jag ska vara med på klubbens IPO 3 prov på lördag den 11 juni, kommer att kolla av lite om vi kan ev. fixa att vara med till SSM-IPO denna sommar..
Annars så försöker jag att ta dagarna lite för vad det är, tränar mest med hundarna under dagarna och fixar med mitt nya hem. Så nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0