Motivation

På videon ovanför ser man en herre som tränar sin valp. Blir både motiverad ,men samtidigt lite ledsen över att jag inte lade ned så mkt tid på träningen, med Bilbo och Denise när de var i den åldern. Ändå så sa jag till mig själv innan jag skaffade dem, att jag ska lägga ned mig och träna från grunden. Även om jag blir förbaskad på mig själv, så känner jag trots allt en större motivation nu. Nu ska det ske en förändring! Jag kan inte längre ursäkta mig med att jag inte har träningskamrater eller bil och körkort. Det går att träna ändå! Förhoppningsvis så blir jag starkare med min motivation, nu när våren kommer sakta men säkert. Mina hundar är ju trots allt unga fortfarande, och det finns väldigt mycket tid att satsa på träningen. Näven är slagen i bordet och nu ska jag på hedersord komma igång! 

Tack polisen i Stockholm för att ni lade upp klippet och gav mig motivationen.


Bushundar, nu blir det ändring på vardagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0