En dag på jobbet

Natten med Denise gick väldigt bra! Hon vaknade enbart 1 gång vid kl.1.00 och ville ut och kissa. Annars har hon sovit i sängen med hos hela natten. Kvart över sju fick jag gå upp och rasta henne innan vi skulle till jobbet. Hade lite beslutsångest om jag skulle låta henne sitta i cykelkorgen för första gången eller inte. Beslöt mig för att åka tidigare till jobbet om hon skulle få lite panik över att vara i cykelkorgen. Visade sig att det funkade hur bra som helst. Lite gnäll i början, men sen låg hon helt stilla under hela vägen helt tyst. Även när vi åkte hem så var det absolut inga problem att cykla med henne. Hon undersökte allt i butiken, träffade Tereses hundar Ceasar och Asta som hon lekte med, träffade mycket med folk, sov och käkade. Gjorde inte inne en enda gång! Underbara lilla varelse. Nu är vi hemma och hon sover tungt i sin fina bädd. Förstår inte hur en 8 veckors valp kan vara så medgörlig som hon är. Känns helt fantastiskt och snart har jag tänkt börja träna lite med henne också. Är väldigt sugen på att köra tävlingslydnad med henne. Så nu får jag sätta mig ned och läsa på lite regler. Nu är jag ledig fram till efter midsommar. Gött! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0