Ångest

Idag har jag suttit vid datorn precis HELA dagen.. sorgligt med tanke på att Carla inte fick komma ut och träna idag, så jag har ångest som fan. Anledningen till att jag har suttit framför dataskärmen är att jag har uppdaterat SD Värmlands hemsida, med komplikationer (såklart!), vilket är ytterligare en anledning till varför det tog hela dagen!
Ok hon dör väl inte utav att få vila en dag, dessutom så kommer Maria (syster) och Erik (svåger) med sina hundar hem till oss och tränar i morgon istället, och då SKA vi träna! Planerar att filma en del av Carlas träningspass, så ni kan få se hur det går för oss.

Nu ska jag och mamma sätta oss framför teven och invänta farsan som har varit till Varberg och dömt med Frank Goldlust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0